dinsdag 15 juli 2014

Wat foto's

Vandaag heb ik weinig tijd om te schrijven, maar wil ik jullie toch updaten met wat foto's.

Er was vandaag slechts een operatie. Een jongedame die een tumor had uitgaande van de baarmoeder. Ook hier heb ik een foto van, maar die zal ik niet hier plaatsen, omdat sommige mensen dat soort plaatjes niet kunnen waarderen. De mensen die nieuwsgierig zijn kunnen mij whatsappen.

Met dr. Linda en dr. Armend, de twee arts-assistenten van deze afdeling. Ze zijn allebei in het tweede jaar van hun opleiding. Het grootste gedeelte van de dag ren ik achter hen aan.












Met een aantal van de verpleegkundigen. Die echt allemaal schatten van mensen zijn.






Dit is de grappigste en meest theatrale verpleegkundige die ik ooit ontmoet heb. Sanilja, gaat over het instrumentarium dat op de afdeling wordt gebruikt. Ze is verliefd op Jean-Claude van Damme en zegt dat het niet uitmaakt dat hij niet van haar houdt, zolang zij maar van hem houdt. Ik hoor haar heel vaak roepen "catastrophe" (= ramp). Ik ben alleen nog niet zover dat ik begrijp wat ze dan een ramp vindt. Ik word door haar "doktoreshe" genoemd of "zemra ime"(letterlijke vertaling: mijn hart).








Geen opmerkingen:

Een reactie posten