zaterdag 9 augustus 2014

Visite!

De tijd vliegt hier voorbij en ik heb amper tijd om een blog te schrijven. Afgelopen vrijdag heb ik gekookt voor vrienden en zijn we wezen stappen. Zaterdag was het alweer vroeg dag, want ik had 24-uurs dienst in het ziekenhuis. En wat is er daarna lekkerder dan een luie zondag in het park doorbrengen.



Mijn eerste kersenvlaai is een feit, ik was alleen te laat om een foto te maken van de hele taart. 











Een beetje een vage foto met v.l.n.r. ik, Florim, Lum, Blertha en Gazmend.











Lekker luieren











En de zon onder zien gaan. De zonsondergang is hier overigens al rond half 9. 











Inmiddels zijn m'n ouders en Irene alweer vier dagen hier. Toen ze aankwamen hebben we gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat van Kosovo te laten zien. We zijn naar een oude ruïne geweest boven op een berg. Hiervandaan heb je een prachtig uitzicht over Prishtina. Ik heb nu vooral foto's gemaakt van mensen. Als je benieuwd bent naar het uitzicht, op mijn facebook staan foto's in het mapje Kosova. 

















Een drankje doen in Germia, een natuurreservaat in de buurt van Prishtina. 




Op naar de watervallen in Mirusha. 





Meer foto's en verhalen volgen snel. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten